Gminne Centrum Kultury i Sportu w Bobrownikach serwis informacyjny
informacje
  • Statut jednostki
  • Struktura jednostki
  • Schemat struktury organizacyjnej jednostki
  • Regulamin organizacyjny jednostki
  • Regulamin bibliotek publicznych gminy Bobrowniki
  • Zarządzenia
  • Zarządzenie nr GOK/0161/1/2015 Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Bobrownikach z dnia 1 lipca 2015 roku w sprawie: ustalenia dnia wolnego od pracy
  • Przetargi
    Konkursy
    ZAPYTANIA OFERTOWE
    RODO
    NABORY
    Program GCKiS
    Serwis
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • PRZETARGI

      Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego.

    Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu pisemnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego, położonego w Dobieszowicach przy ul. Kościuszki 23 w pomieszczeniach poddasza budynku o powierzchni użytkowej 120 m2.


    Lista załączników
    1. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2021-01-05
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2021-01-05
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego.

    Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego, położonego w Dobieszowicach przy ul. Kościuszki 23 w pomieszczeniach poddasza budynku o powierzchni użytkowej 120 m2.


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o przetargu.
    2. Załącznik nr 1 Oświadczenie
    3. Załącznik nr 2 Oświadczenie o ochronie danych osobowych
    4. Załącznik nr 3 Wzór umowy
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-12-18
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-12-18
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Zamawiający na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), niniejszym pismem informuje o  wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez przebudowę i remont pomieszczeń biblioteki publicznej w Siemoni


    Lista załączników
    1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-07-16
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-07-16
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Informacja z otwarcia ofert złożonych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjn

    Informacja z otwarcia ofert złożonych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:  Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez przebudowę  i remont  pomieszczeń biblioteki publicznej w Siemoni znak sprawy:  00734-6935-UM1211243/19


    Lista załączników
    1. Informacja z otwarcia ofert z dn. 07.07.2020r.
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-07-07
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-07-07
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o zmianie ogł. nr 540115682-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

    Ogłoszenie o zmianie ogł. nr 540115682-N-2020 z dnia 30-06-2020 r. wraz z odpowiedziami na pytania, oraz zmianą w SIWZ.

    dot: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w związku z art. 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) na:

    Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez przebudowę i remont pomieszczeń biblioteki publicznej w Siemoni.


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o zmianie ogł. nr 540115682-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.
    2. ODP. NA ZAPYTANIA + ZMIANY w SIWZ z dn. 30.06.2020
    3. 01_Biblioteka_PLAN
    4. 02_Biblioteka_PLAN
    5. 03_schemat_TB
    6. 04_ZESPOŁY GNIAZD
    7. 05_elewacje
    8. biblioteka
    9. czytelnia
    10. korytarz
    11. opis_techniczny
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-06-30
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-06-30
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez przebudowę i remont pomieszczeń biblioteki publicznej w Siemoni.

    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 w związku z art. 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) na:

    Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury kulturalnej poprzez przebudowę i remont pomieszczeń biblioteki publicznej w Siemoni.


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie nr 551327-N-2020
    2. SIWZ -00734-6935-UM121124319
    3. Zał. 1,2,4,5,6,7,8 do SIWZ - forma edytowalna
    4. Zał. 3 do SIWZ - projekt budowy
    5. Zał. 3 do SIWZ -projekt budowlany zmieniony
    6. Zał. 3 do SIWZ - plany do projektów budowlanych #1
    7. Zał. 3 do SIWZ - plany do projektów budowlanych #2
    8. Załącznik nr 3 PRZEDMIAR str.1
    9. Załącznik nr 3 PRZEDMIAR str.2
    10. Załącznik nr 3 PRZEDMIAR str.3
    11. Załącznik nr 3 PRZEDMIAR str.4
    12. Załącznik nr 3 PRZEDMIAR str.5
    13. Zał. 9 do SIWZ - Wzór umowy
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-06-17
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-06-17
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Protokół z przetargu pisemnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego.

    Protokół z przetargu pisemnego nieograniczonego na najem lokalu użytkowego położonego w Dobieszowicach (42-584) przy ulicy Kościuszki 23 w  pomieszczeniach piwnic budynku o powierzchni użytkowej 120 m2.


    Lista załączników
    1. Protokół z przetargu pisemnego nieograniczonego ns najem lokalu użytkowego - strna 1
    2. Protokół z przetargu pisemnego nieograniczonego ns najem lokalu użytkowego - strona 2
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-05-26
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-05-26
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego.

    Gminne Centrum Kultury i Sportu w Bobrownikach (dalej: GCKiS) ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na najem lokalu użytkowego, położonego w Dobieszowicach przy ul. Kościuszki 23 w pomieszczeniach piwnic budynku o powierzchni użytkowej 120 m2.


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o przetargu pisemnym nieograniczonym na najem lokalu użytkowego
    2. Załącznik nr 1 do ogłoszenia
    3. Załącznik nr 2 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2020-05-11
      opracował Marcin Gajdzik dnia 2020-05-11
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Protokół z zapytania ofertowego dot. Przebudowy i modernizacji klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach

    Protokół z zapytania ofertowego na zadanie „Przebudowa i modernizacja klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach”


    Lista załączników
    1. Protokół z zapytania ofertoweho
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2018-01-29
      opracował Marek Tarski dnia 2018-01-29
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Odpowiedż na zapytania - dot. Przebudowy i modernizacji klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach

    Odpowiedż na zapytania - dot. Przebudowy i modernizacji klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach


    Lista załączników
    1. Odpowiedż na zapytania - dot. Przebudowy i modernizacji klatki schodowej i pomieszczeń Bibl. Pub.
      udostępnił Marcin Gajdzik dnia 2018-01-19
      opracował Marek Tarski dnia 2018-01-19
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Zapytanie ofertowe na zadanie: „Przebudowa i modernizacja klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach”

    Zapytanie ofertowe na zadanie:

    „Przebudowa i modernizacja klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki Publicznej w Bobrownikach”


    Lista załączników
    1. Zapytanie ofertowe na zadanie: „Przebudowa i modernizacja klatki schodowej i pomieszczeń Biblioteki
    2. Przedmiar
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2018-01-11
      opracował Marek Tarski dnia 2018-01-11
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Bobrowniki: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
    Ogłoszenie nr 324723 - 2016 z dnia 2016-10-17 r.


    Bobrowniki: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -


    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    nie
    Nazwa projektu lub programu

    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
    Numer ogłoszenia: 304308-2016

    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
    tak
    Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    nie
    Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
    nie
    Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach, krajowy numer identyfikacyjny 28764500000, ul. ul. Sienkiewicza  , 42583   Bobrowniki, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 287 43 08, faks 32 287 43 08, e-mail sekretariat.gok3@wp.pl
    Adres strony internetowej (URL): www.gok.bobrowniki.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Roboty budowlane
    II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
    Zamówienie obejmuje: przebudowę pomieszczeń na parterze,demontaż i wykonanie nowego stropu parteru, demontaż i wykonanie nowego dachu, zagospodarowanie poddasza dotychczas nieużytkowego na pomieszczenia użytkowe, ocieplenie budynku zgodnie z wymaganiami ppoż., wymianę drewnianej stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów zewnętrznych, roboty instalacyjne, wod-kan, C.O., elektryczne, remont dojścia z parkingu do budynku oraz montaż platformy samojezdnej dla niepełnosprawnych.
    II.4) Informacja o częściach zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie

    II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
    Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45420000-7, 45320000-6, 45350000-5

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
    III.3) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



    Postępowanie/część zostało unieważnione nie
    Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016
    IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT482456.18
    WalutaPLN

    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert7
    w tym
    Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
    Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    Firma Budowlana DOMBUD Jarosław Chryczyk,  ,  Oś. Błaszczaki 118,  34-453,  Ochotnica Górna,  kraj/woj. małopolskie
    Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
    Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
    Skrót literowy nazwy państwa:
    Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
    Skrót literowy nazwy państwa:
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 593421.11
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 522553.52
    > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 846078.80
    Waluta: PLN

    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
    IV.9.1) Podstawa prawna
    Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

    IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-10-17
      opracował Marek Tarski dnia 2016-10-17
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 29.09.2016

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 29.09.2016


    Lista załączników
    1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty 29.09.2016.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-29
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-29
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Unieważnienie Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Unieważnienie Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty


    Lista załączników
    1. Unieważnienie Zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-29
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-29
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


    Lista załączników
    1. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-27
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-27
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Informacja z otwarcia ofert

    Informacja z otwarcia ofert


    Lista załączników
    1. Informacja z otwarcia ofert 16.09.2016 r..pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-16
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-16
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Odpowiedź na zapytanie dotyczące przetargu

    Odpowiedź na zapytanie dotyczące przetargu


    Lista załączników
    1. Odpowiedź na zapytanie dotyczące przetargu.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-14
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-14
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Bobrowniki: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    Ogłoszenie nr 304308 - 2016 z dnia 2016-09-01 r.
    Bobrowniki: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    nie

    Nazwa projektu lub programu
    Projekt współfinansowany w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.(MKiDN- Instytut Książki)
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    tak
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach, krajowy numer identyfikacyjny 28764500000, ul. ul. Sienkiewicza  , 42583   Bobrowniki, woj. śląskie, państwo , tel. 32 287 43 08, e-mail sekretariat.gok3@wp.pl, faks 32 287 43 08.
    Adres strony internetowej (URL): ww.gok.bobrowniki.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
    tak
    www.gok.bobrowniki.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    tak
    www.gok.bobrowniki.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
    nie

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    nie
    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    nie
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak
    Inny sposób:
    wersja papierowa
    Adres:
    Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach, ul. Sienkiewicza 121A; 42-583 Bobrowniki

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    Numer referencyjny:
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    nie

    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie


    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje : przebudowę pomieszczeń na parterze, demontaż i wykonanie nowego stropu parteru, demontaż i wykonanie nowego dachu, zagospodarowanie poddasza dotychczas nieużytkowego na pomieszczenia użytkowe, ocieplenie budynku zgodnie z wymaganiami ppoż., wymianę drewnianej stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów zewnętrznych, roboty instalacyjne, wod-kan, C.O., elektryczne, remont dojścia z parkingu do budynku oraz montaż platformy samojezdnej dla niepełnosprawnych.

    II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
    Dodatkowe kody CPV:45300000-0, 45400000-1, 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45420000-7, 45320000-6, 45350000-5
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    data zakończenia: 15/02/2017

    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków:
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Wykonawca musi się wykazać posiadaniem minimalnego rocznego obrotu, w tym minimalnym rocznym obrotem w zakresie objętym zamówieniem w wysokości co najmniej 100% wartości przedmiotowego zamówienia
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. posiadaniem lub dysponowaniem sprzętem wyszczególnionym w dokumentacji projektowej, w tym m. innymi: - samochodem dostawczym-ciężarowym, samochodem samowyładowczym, ciągnikiem kołowym, - betoniarką i pompą do betonu, - rusztowaniem ramowym przyściennym, - ubijakiem mechanicznym, -spawarką elektryczną wirującą. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wodno- kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
    Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    Według SIWZ
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    Według SIWZ
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    Nie dotyczy
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    Według SIWZ
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    Według SIWZ
    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    nie


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    nie


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Informacje dodatkowe:


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    nie


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:
    Nie dotyczy


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta:

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    nie
    Informacje dodatkowe:
    Nie dotyczy
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    nie


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Aukcja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu



    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria Znaczenie
    cena 100


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    nie
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu



    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 16/09/2016, godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    >
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 17/10/2016
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:


    Lista załączników
    1. SIWZ 1.09.2016.odt
    2. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara Szko_263a - budynek.pdf
    3. (Microsoft Word - ST Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    4. I01 Parter.pdf
    5. I02 Przekroj.pdf
    6. K01 Parter.pdf
    7. K02 Poddasze.pdf
    8. K03 Dach.pdf
    9. K04 Przekroj AA.pdf
    10. K05 Więźba dachowa.pdf
    11. K06 Strop.pdf
    12. K07 Rama R1.pdf
    13. K08 Belka stropowa.pdf
    14. K09 Schody.pdf
    15. P01 Elewacje.pdf
    16. P02 Zestawienie stolarki zewnętrznej.pdf
    17. P03 Zestawienie stolarki wewnętrznej.pdf
    18. SCAN0430.JPG
    19. Dobieszowice roboty budowlane PR przedmiar.pdf
    20. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara szko_263a - schody z.pdf
    21. SCAN0430.JPG
    22. Schody-S-01l.pdf
    23. Dobieszowice inst. elektryczne - przedmiar robót.pdf
    24. (ST EL Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    25. IE 27-06-2016-E-01.pdf
    26. IE 27-06-2016-E-02.pdf
    27. IE 27-06-2016-E-03.pdf
    28. IE 27-06-2016-E-04.pdf
    29. IE 27-06-2016-E-05.pdf
    30. IE 27-06-2016-E-06.pdf
    31. IE 27-06-2016-E-07.pdf
    32. IE 27-06-2016-E-08.pdf
    33. IE Opis.pdf
    34. 01 parter co.pdf
    35. 02 piętro co.pdf
    36. 03 parter woda.pdf
    37. 04 rozwinięcie woda.pdf
    38. 05 rkanalizacja parter.pdf
    39. Opis techniczny instalacji dobieszowice.pdf
    40. przedmiar Dobiszowice 2016.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-09-01
      opracował Marek Tarski dnia 2016-09-01
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego

    Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego


    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania przetargowego 300514-2016.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-08-31
      opracował Marek Tarski dnia 2016-08-31
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Informacja z otwarcia ofert

    Informacja z otwarcia ofert


    Lista załączników
    1. Informacja z otwarcia ofert...pdf
      udostępnił Marek Tarski dnia 2016-08-24
      opracował Natalia Zaporowska dnia 2016-08-24
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      „Przebudowa obiektu ,,Starej Szkoły,, w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną”
    Ogłoszenie nr 300514 - 2016 z dnia 2016-08-08 r.
    Bobrowniki: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    nie

    Nazwa projektu lub programu
    Projekt współfinansowany w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.(MKiDN- Instytut Książki)
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej lub wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    tak
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
    Informacje dodatkowe:
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach, krajowy numer identyfikacyjny 28764500000, ul. ul. Sienkiewicza  , 42583   Bobrowniki, woj. śląskie, państwo , tel. 32 287 43 08, e-mail , faks 32 287 43 08.
    adres strony internetowej www.gok.bobrowniki.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać pod adresem (URL)
    tak
    www.gok.bobrowniki.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak
    Inny sposób:
    wersja papierowa
    Pod adres:
    Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach ul.Sienkiewicza 121 A; 42-583 Bobrowniki

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne

    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu Starej Szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną
    Numer referencyjny:
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    II.3)
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie


    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie obejmuje : przebudowę pomieszczeń na parterze, demontaż i wykonanie nowego stropu parteru, demontaż i wykonanie nowego dachu, zagospodarowanie poddasza dotychczas nieużytkowego na pomieszczenia użytkowe, ocieplenie budynku zgodnie z wymaganiami ppoż., wymianę drewnianej stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów zewnętrznych, roboty instalacyjne, wod-kan, C.O., elektryczne, remont dojścia z parkingu do budynku oraz montaż platformy samojezdnej dla niepełnosprawnych.

    II.5) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45260000-7, 45310000-3, 45330000-9, 45410000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45420000-7, 45320000-6, 45350000-5
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia: Wartość bez VAT:
    Waluta:

    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    data zakończenia: 16/11/2016

    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: nie dotyczy
    Informacje dodatkowe nie dotyczy
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Wykonawca musi się wykazać posiadaniem minimalnego rocznego obrotu, w tym minimalnym rocznym obrotem w zakresie objętym zamówieniem w wysokości co najmniej 50% wartości przedmiotowego zamówienia
    Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. posiadaniem lub dysponowaniem sprzętem wyszczególnionym w dokumentacji projektowej, w tym m. innymi: - samochodem dostawczym-ciężarowym, samochodem samowyładowczym, ciągnikiem kołowym, - betoniarką i pompą do betonu, - rusztowaniem ramowym przyściennym, - ubijakiem mechanicznym, -spawarką elektryczną wirującą. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wodno- kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia.
    Czy zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
    Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    według SIWZ
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    według SIWZ
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    nie dotyczy
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    według SIWZ
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    według SIWZ
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
    nie

    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
    nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    nie

    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:

    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
    Umowa ramowa będzie zawarta:

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    nie

    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej? (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    cena 95.0
    okres udzieloej gwarancji- powyżej 3 lat 5.0

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    nie
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne (jeżeli dotyczy)
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23/08/2016 godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich muszą być sporządzone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofertyPolski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 23/09/2016
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    Lista załączników
    1. SIWZ ....odt
    2. SIWZ Uzupełnienie.pdf
    3. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara Szko_263a - budynek.pdf
    4. (Microsoft Word - ST Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    5. I01 Parter.pdf
    6. I02 Przekroj.pdf
    7. K01 Parter.pdf
    8. K02 Poddasze.pdf
    9. K03 Dach.pdf
    10. K04 Przekroj AA.pdf
    11. K05 Więźba dachowa.pdf
    12. K06 Strop.pdf
    13. K07 Rama R1.pdf
    14. K08 Belka stropowa.pdf
    15. K09 Schody.pdf
    16. P01 Elewacje.pdf
    17. P02 Zestawienie stolarki zewnętrznej.pdf
    18. P03 Zestawienie stolarki wewnętrznej.pdf
    19. SCAN0430.JPG
    20. Dobieszowice roboty budowlane PR przedmiar.pdf
    21. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara szko_263a - schody z.pdf
    22. SCAN0430.JPG
    23. Schody-S-01l.pdf
    24. Dobieszowice inst. elektryczne - przedmiar robót.pdf
    25. (ST EL Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    26. IE 27-06-2016-E-01.pdf
    27. IE 27-06-2016-E-02.pdf
    28. IE 27-06-2016-E-03.pdf
    29. IE 27-06-2016-E-04.pdf
    30. IE 27-06-2016-E-05.pdf
    31. IE 27-06-2016-E-06.pdf
    32. IE 27-06-2016-E-07.pdf
    33. IE 27-06-2016-E-08.pdf
    34. IE Opis.pdf
    35. 01 parter co.pdf
    36. 02 piętro co.pdf
    37. 03 parter woda.pdf
    38. 04 rozwinięcie woda.pdf
    39. 05 rkanalizacja parter.pdf
    40. Opis techniczny instalacji dobieszowice.pdf
    41. przedmiar Dobiszowice 2016.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-08-08
      opracował Marek Tarski dnia 2016-08-08
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


      Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania



    Lista załączników
    1. Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-08-05
      opracował Natalia Zaporowska dnia 2016-08-05
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


       "Przebudowa obiektu starej szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na bibliotekę publiczną"

    Bobrowniki: Przebudowa obiektu starej szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na bibliotekę publiczną
    Numer ogłoszenia: 143509 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:

    V zamówienia publicznego

    zawarcia umowy ramowej

    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach , ul. Sienkiewicza 121A, 42-583 Bobrowniki, woj. śląskie, tel. 32 287 43 08, faks 32 287 43 08.

    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.bobrowniki.pl
    • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu starej szkoły w Dobieszowicach z przeznaczeniem na bibliotekę publiczną.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : przebudowę pomieszczeń na parterze, demontaż i wykonanie nowego stropu parteru, demontaż i wykonanie nowego dachu, zagospodarowanie poddasza dotychczas nieużytkowego na pomieszczenia użytkowe, ocieplenie budynku zgodnie z wymaganiami ppoż., wymianę drewnianej stolarki drzwiowej i okiennej, remont schodów zewnętrznych, roboty instalacyjne, wod-kan, C.O., elektryczne, remont dojścia z parkingu do budynku oraz montaż platformy samojezdnej dla niepełnosprawnych..

    II.1.5)

    V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.42.11.26-6, 45.26.21.00-2, 45.40.00.00-1, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.57.00-5, 45.31.43.20-0, 45.31.70.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.30.00.00-0, 45.45.00.00-6.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie dotyczy

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • nie dotyczy

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie kapitalnym budynków przeznaczonych na cele użyteczności publicznej ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb dzieci i młodzieży oraz osób niepełnosprawnych obejmujących również budowę lub przebudowę dachu dwu lub wielospadowego.

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. posiadaniem lub dysponowaniem sprzętem wyszczególnionym w dokumentacji projektowej, w tym m. innymi: - samochodem dostawczym-ciężarowym, samochodem samowyładowczym, ciągnikiem kołowym, - betoniarką i pompą do betonu, - rusztowaniem ramowym przyściennym, - ubijakiem mechanicznym, -spawarką elektryczną wirującą.

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wodno- kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; b) oświadczenie, że osoba/y, która/e będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada/ją wymagane uprawnienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Mając na uwadze przedmiot zamówienia, Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku dodatkowych wymagań

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia SIWZ oraz załączniki nr 8a1 ,8a2,8a3, 8b1, 8b2, 8b3 i 8c1,8c2, 8c3 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego- dołączyć do oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95.0
    • 2 - Okres udzielonej gwarancji (powyżej 3 lat) - 5.0

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok.bobrowniki.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach ul. Sienkiewicza 121A, 42-583 Bobrowniki.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Bobrownikach ul. Sienkiewicza 121A, 42-583 Bobrowniki.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.09.2016.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie publiczne będzie realizowane przy współfinansowaniu ze środków Instytutu Książki w Krakowie w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Lista załączników
    1. SIWZ.odt
    2. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara Szko_263a - budynek.pdf
    3. (Microsoft Word - ST Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    4. I01 Parter.pdf
    5. I02 Przekroj.pdf
    6. K01 Parter.pdf
    7. K02 Poddasze.pdf
    8. K03 Dach.pdf
    9. K04 Przekroj AA.pdf
    10. K05 Więźba dachowa.pdf
    11. K06 Strop.pdf
    12. K07 Rama R1.pdf
    13. K08 Belka stropowa.pdf
    14. K09 Schody.pdf
    15. P01 Elewacje.pdf
    16. P02 Zestawienie stolarki zewnętrznej.pdf
    17. P03 Zestawienie stolarki wewnętrznej.pdf
    18. SCAN0430.JPG
    19. Dobieszowice roboty budowlane PR przedmiar.pdf
    20. (Microsoft Word - PT Dobieszowice Stara szko_263a - schody z.pdf
    21. SCAN0430.JPG
    22. Schody-S-01l.pdf
    23. Dobieszowice inst. elektryczne - przedmiar robót.pdf
    24. (ST EL Dobieszowice Stara Szko_263a.pdf
    25. IE 27-06-2016-E-01.pdf
    26. IE 27-06-2016-E-02.pdf
    27. IE 27-06-2016-E-03.pdf
    28. IE 27-06-2016-E-04.pdf
    29. IE 27-06-2016-E-05.pdf
    30. IE 27-06-2016-E-06.pdf
    31. IE 27-06-2016-E-07.pdf
    32. IE 27-06-2016-E-08.pdf
    33. IE Opis.pdf
    34. 01 parter co.pdf
    35. 02 piętro co.pdf
    36. 03 parter woda.pdf
    37. 04 rozwinięcie woda.pdf
    38. 05 rkanalizacja parter.pdf
    39. Opis techniczny instalacji dobieszowice.pdf
    40. przedmiar Dobiszowice 2016.pdf
      udostępnił Natalia Zaporowska dnia 2016-07-19
      opracował Marek Tarski dnia 2016-07-19
    inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra